Audienta a fost formata din peste 500 de persoane: echipele participante si sustinatorii acestora, reprezentantii clientilor (20 de companii si institutii media, 10 oameni politici si 11 institutii publice), membri ai celor 5 jurii (formate din peste 60 de profesionisti), alti reprezentanti ai comunitatii profesionistilor in comunicare.

Primele premii decernate au fost cele pentru blogurile participantilor. Din partea Juriului care a decis aceste premii a luat cuvantul Bobby Voicu, Community Manager, Yahoo Romania. El le-a recomandat participantilor sa continue sa comunice prin intermediul blogurilor pentru a-si pastra relatiile pe care si le-au format pe parcursul competitiei. Cel care i-a premiat pe cei mai buni tineri comunicatori online a fost Shachar Shaine, Presedinte al Tuborg Romania, sponsor principal al Olimpiadelor Comunicarii. Marele castigator a fost echipa „PITCHERS”. Urmatoarele bloguri clasate au fost cel al echipei “Pixel”, care a castigat la 4 categorii si cel al Paulei Ionescu, care a castigat la 2 categorii. Au mai castigat la cate o categorie: Ligia Adam, echipa "Tease PR", echipa "Fabrica de Cutremure", echipa “TeaMSaga”, echipa "Greenhorns", echipa "SUN TM" si echipa "Ghiseul 5".

Prima proba din cadrul concursului principal a fost cea de Comunicare Institutionala, sponsorizata de BRD Groupe Societe Generale. Cristina Coman, in calitate de reprezentant al Juriului, le-a sugerat participantilor de la aceasta proba sa-si argumenteze mai bine propunerile de tactici, insa i-a felicitat pe toti pentru evolutia calitativa fata de anii trecuti. Adela Jansen (Director Executiv de Resurse Umane, BRD Groupe Societe Generale) le-a inmanat diplomele si medaliile tinerilor din echipele: “Aardvark” (premiul I, client - Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse), “SUN TM” (premiul II, client - Agentia Nationala Antidrog), Volksstumm (premiul III, client - Ministerul Internelor si Reformei Administrative).

Cea de-a doua proba prezentata a fost cea de Relatii Publice, sponsorizata de Carpatcement Holding. Din partea Juriului a luat cuvantul Larisa Petrini, Director Saatchi&Saatchi PR. Ea le-a atras atentia participantilor sa se raporteze la specificul probei de PR si sa nu mai apeleze la tactici specifice advertisingului: spoturi platite, promotii sau evenimente de BTL. Cea care a decernat premiile a fost Excelenta Sa, Ambasadorul Romaniei la ONU, Simona Miculescu. Echipele care au urcat pe podium au fost: “Brain Pie” (premiul I, client - Fundatia Sensiblu), “Tease PR” (premiul II, client - ABN AMRO Bank), “Juniors” (premiul III, client - IMPACT SA).

Citeste si:

A urmat proba de Comunicare Politica, sponsorizata de JTI Romania. Adriana Saftoiu, reprezentanta a Juriului, i-a felicitat pe participanti pentru curajul de a-si dori sa lucreze intr-un domeniu ca acela al consultantei politice. Insa printre sfaturile pe care le-a dat s-a numarat si acela de a avea in echipele lor si “un psihanalist” pentru politicienii pe care ii vor consulta. Gilda Lazar, Director Corporate Affairs, JTI Romania i-a invitat pe podium pe membrii echipelor: STEP UP COMMUNICATION (premiul I, client - Antonel Tanase, PNL), NUKE (premiul II, client - Codrut Seres, PC), ZOOM R-load-D (premiul III, client - Laszlo Borbély, UDMR).

Fara indoiala, emotiile cele mai mari le-a starnit decernarea premiilor de la proba de advertising, sponsorizata de Coca Cola Romania. Cel care le-a vorbit participantilor din partea Juriului de la aceasta proba a fost Adrian Botan, Regional Creative Director, McCann Erickson. El i-a felicitat pe tineri pentru ca au renuntat la jargonul de marketing si au inteles ca, pentru a avea succes in fata unui client, o idee buna de campanie trebuie sa si distreze. Premiile au fost decernate de Elena Serban, Brand Manager Coca Cola Romania. Ele au revenit echipelor: “Panda” (premiul I, client - ABN AMRO Bank), “TeaM`Saga” (premiul II, client - Dacia), “John o'Groat” (premiul III, client - Realitatea TV).

Prezentarile tuturor echipelor pot fi gasite pe site-ul competitiei: www.olimpiadelecomunicarii.ro. De asemenea, datele de contact ale participantilor pot fi obtinute de la organizatori.