Oferit de ClickNet, sponsorul principal al evenimentului, si sustinut de co-sponsorii Heineken Music, Dacia si Rompetrol, festivalul B’ESTFEST 2008 va avea loc anul acesta in zilele de 4, 5, 6 si 11 iulie (AFTERSHOCK), in cadrul complexulului Romexpo.
Organizat de Emag!c Entertainment, festivalul se va desfasura anul acesta pe o suprafata de aproximativ 40.000 de metri patrati, fiind asteptati intre 75.000 si 85.000 de spectatori pe parcursul celor patru zile.

Printre artistii anuntati pana acum pe afisul festivalului se numara Alanis Morissette, Cypress Hill, UNKLE, Kaiser Chiefs, Manic Street Preachers, Stereophonics, Nelly Furtado, Manu Chao, Roisin Murphy (Moloko), Sunrise Avenue, Judas Priest, Primal Fear si multi altii.

Prima editie a festivalului (numit B’ESTIVAL in 2007) - cu un line-up cuprinzand 30 de artisti - a beneficiat de participarea a peste 50.000 de spectatori pe parcursul a 3 zile de muzica, succesul de anul trecut atragand atat atentia presei internationale cat si a celor mai importante asociatii muzicale din Europa. La inceputul lui 2008, B'ESTFEST a fost invitat sa devina membru al comunitatii Yourope, asociatie in care sunt inscrise 40 dintre cele mai apreciate festivaluri europene (printre care si Exit Serbia, Lowlands Olanda, Nova Rock Austria, Rock Werchter Belgia, Oxegen Irlanda sau T in the Park Scotia). De asemenea, B'ESTFEST este inscris in programul ETEP (European Talent Exchange Program), care se ocupa de promovarea tinerilor artisti europeni in cadrul festivalurilor internationale de top.

Anul acesta, B'ESTFEST a crescut atat ca suprafata (inca 10.000 de metri patrati!), cat si ca durata, adaugand in program o zi speciala, dedicata rockerilor – B’ESTFEST AFTERSHOCK, pe 11 iulie. Timp de patru zile, peste 35 de artisti si trupe din 12 tari vor concerta pe cele 4 scene ale festivalului. Fata de anul trecut, B’ESTFEST 2008 va avea amenajata o noua scena in cadrul Parcarii B a complexului Romexpo, scena pe care se va canta concomitent cu celelalte doua scene principale ale festivalului. Pentru cele 4 zile de festival vor fi necesare 20 zile de amenajare si dezafectare, 800 de nopti de hotel, 50 de limuzine si 10 microbuze, 750 de persoane in echipa tehnica, iar pentru cele 48 de ore de muzica vor „lucra” 250 de muzicieni si 350 de persoane din staff-ul artistilor. Bugetul editiei din acest an se ridica la aproximativ 3.000.000 de euro (cu 30% mai mare fata de cel de anul trecut), doua treimi fiind alocate cheltuielilor legate de artisti.

Pe langa cele 22 de nume anuntate pana acum in line-up-ul B’ESTFEST, pe afisul festivalului se mai adauga inca 10 noi confirmari: E.M.I.L., Veritasaga, The MOOoD, Dekadens si Aron (Romania), Shangri La (Bulgaria) si Santogold (SUA), Neo (Ungaria), respectiv Thunderstorm (Romania) si Wisdom (Ungaria) la AFTERSHOCK. De asemenea, zona de Silent Disco va exista si in cadrul acestei editii, avandu-i la pupitru pe cativa dintre cei mai buni DJ ai Olandei: Mark Norman, Cor Fijneman si Lemon8.

Biletele pentru B'ESTFEST au fost puse deja in vanzare, putand fi achizitionate din reteaua magazinelor Diverta si online, de pe www.myticket.ro. Biletele de o zi (4, 5 sau 6 iulie) costa 90 lei in pre-sale si 110 lei la intrare, iar biletele pentru AFTERSHOCK (11 iulie) costa 75 lei in pre-sale si 90 lei la intrare. Abonamentele de trei zile (4, 5 si 6 iulie) sunt in numar limitat si costa 240 de lei, fiind disponibile doar in pre-sale. De asemenea, si biletele VIP sunt in numar limitat, fiind valabile numai pentru o singura zi de festival - 350 lei pentru 4, 5 sau 6 iulie, respectiv 185 lei, 135 lei sau 115 lei pentru AFTERSHOCK (11 iulie).


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.