"Azi, dupa cum ati vazut, i-am intins o mana presedintelui sa sutina taxa auto. Taxa aceasta este gandita ca intreprinderile, cum este cea de la Craiova, sa continue sa produca, nu sa se inchida. Daca Romania ar fi devenit un cimitir pentru masinile vechi, nu mai eram acum sa semnam privatizarea Ford, iar muncitorii ar fi plecat acasa, in somaj, incercand sa-si gaseasca alte locuri de munca. Si azi, la mana intinsa, am avut parte de o lovitura sub centura si de calomnii", a replicat ulterior Tariceanu.
Disputa a venit dupa ce seful statului i-a cerut premierului, intr-o scrisoare, sa anuleze taxa auto.
A treia formula a taxei auto, discutata, in urma cu o saptamana, in prima lectura, de Guvern, prevede taxarea noxelor in proportie de 70% si a dioxidului de carbon in proportie de 30%, iar acest principiu se aplica pentru masinile euro 3 si euro 4. PD-L a criticat si aceasta varianta a taxei convenita cu Comisia Europeana.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Ce relație au, de fapt, Andreea Esca și Andreea Berecleanu? Mulți cred că...
Sursa: kudika.ro
-
Eurowind Energy ia credit de la BCR și Erste Group pentru un parc eolian
Sursa: futurebanking.ro
-
Iohannis, despre abandonarea candidaturii lui Cîrstoiu la Capitală: „Nu este...
Sursa: wall-street.ro