Consultarea publica e un prim pas pe care autoritatile vor sa-l faca anul acesta, intru scoaterea din anonimat a Bucurestiului. Promovarea turistica a Capitalei costa bugetul aproximativ un milion de euro si sadeste in oficialii primariei speranta ca, in urma ei, atunci cand ajung in Bucuresti, strainii nu vor mai fi trimisi invariabil la prostituate sau la Casa Poporului.
Fara glume
Sondajul va fi postat pe site-ul municipalitatii - www.pmb.ro - cel tarziu in februarie, iar inter-nautii vor avea ocazia sa-si dea cu parerea timp de doua luni. „N-am vrea sa se glumeasca pe aceasta tema, pentru ca deja unii au avansat maidanezul, gandacul de bucatarie... dar trebuie sa ne gandim ca acest animalut pe care-l votam ne va reprezenta orasul”, puncteaza Cristian Petrescu, directorul DDT din Primaria Capitalei.
Odata stabilita mascota, ea se va vinde sub forma de insigne, brelocuri, abtibilduri si va aparea la tot felul de manifestari promotionale ale orasului.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro