Nou-infiintata Directie pentru Dezvoltarea Turismului in Capitala (DDT) va initia un sondaj on-line pentru desemnarea vietatii reprezentative pentru orasul de pe Dambovita. Deocamdata, angajatii primariei au numai doua variante: acvila (care sta pe stema orasului) si leul (pe care-l avem toti prin buzunare). Insa sondajul ii va pune pe bucuresteni sa aleaga din cinci variante, iar pentru completarea celorlalte trei locuri libere se mai cauta idei.

Consultarea publica e un prim pas pe care autoritatile vor sa-l faca anul acesta, intru scoaterea din anonimat a Bucurestiului. Promovarea turistica a Capitalei costa bugetul aproximativ un milion de euro si sadeste in oficialii primariei speranta ca, in urma ei, atunci cand ajung in Bucuresti, strainii nu vor mai fi trimisi invariabil la prostituate sau la Casa Poporului.

Fara glume

Citeste si:

Sondajul va fi postat pe site-ul municipalitatii - www.pmb.ro - cel tarziu in februarie, iar inter-nautii vor avea ocazia sa-si dea cu parerea timp de doua luni. „N-am vrea sa se glumeasca pe aceasta tema, pentru ca deja unii au avansat maidanezul, gandacul de bucatarie... dar trebuie sa ne gandim ca acest animalut pe care-l votam ne va reprezenta orasul”, puncteaza Cristian Petrescu, directorul DDT din Primaria Capitalei.

Odata stabilita mascota, ea se va vinde sub forma de insigne, brelocuri, abtibilduri si va aparea la tot felul de manifestari promotionale ale orasului.