Afacerile cu statul ale lui Bogdan Chirieac, Senior Editor la ziarul “Gandul”, au trecut neobservate de catre seful sau, Cristian Tudor Popescu. Cel putin asa sustine acesta din urma in declaratiile publice facute dupa ce “Evenimentul zilei” a dezvaluit ca una dintre firmele la care Chirieac este actionar, Centrul pentru Servicii de Radiocomunicatii SRL, a beneficiat de contracte cu statul de peste 20 de milioane de euro in ultimii trei ani.

C.T. Popescu a avut totusi ocazia sa observe, in luna mai a acestui an, ca Bogdan Chirieac prospera, cind revista economica “Saptamina Financiara” (SFin) a realizat un supliment dedicat averilor detinute de cei mai importanti jurnalisti romani. Un demers pe care seful Clubului Roman de Presa l-a contestat intr-un editorial, publicat in 16 mai 2007, in care spunea ca nu este necesar ca o institutie privata de presa sa aiba astfel de preocupari. In catalogul SFin, figurile reprezentative ale ziarului “Gandul”, Cristian Tudor Popescu, Lelia Munteanu, Adrian Ursu si Bogdan Chirieac, sint grupate in pagini alaturate: paginile 22, 23 si 24. (Descarca cele trei pagini din Saptamina Financiara - Pagina 22, Pagina 23, Pagina 24)

In ceea ce priveste situatia materiala a lui Chirieac, datele publicate de “Saptamina Financiara” despre afacerile Centrului pentru Servicii de Radiocomunicatii SRL pe 2005, anul intrarii sale in firma, sint impresionante: profitul net al CSR SRL fusese in acel an de 5.584.237 de lei, circa 1,7 milioane de euro, o treime din aceasta suma revenindu-i jurnalistului (Bogdan Chirieac detinea 34% din firma, celalalt asociat fiind Elvira Gheorghiu, cu 66%). In ciuda acestor date care sareau in ochi, nimeni nu si-a pus intrebari cu privire la sursa prosperitatii CSR si implicit a lui Bogdan Chirieac. Oricum, nu seful sau direct, Cristian Tudor Popescu, care sustine ca nu a avut nici un moment curiozitatea sa afle la cit au fost evaluate averile colegilor sai.