Numita pentru al doilea an consecutiv cea mai buna agentie de comunicare online din Romania, Webstyler confirma si anul acesta la Internetics, festival ajuns la a saptea editie. Echipa condusa de Bogdan Nitu a fost recompensata cu un premiu “Best of the Show”, in cadrul competitiei Web Promo, acordat campaniei “Arata-le ca tu ai puterea”, care il are drept client pe seful statului. Traian Basescu le-a mai urcat punctajul celor de la Webstyler, care si-au adjudecat la aceeasi categorie si doua premii “Internetics Icon”, unul pentru “Guerrilla Digitala” si altul pentru Basescu.ro. Site-urile de promovare www.boomextra.ro (pentru serviciul Boom Extrasatelit) si www.kinder.ro (pentru ouale de ciocolata produse de Ferrero), precum si campania de bannere “Efectul AXE”, laureate cu cite un “Internetics Icon”, au contribuit, la rindul lor, la succesul Webstyler.

Agentia a devansat in clasament rivalii de la iLeo, care s-au ales totusi cu un “Best of the Show” pentru campania “Ziua Barbatului”, realizata in contul celor de la Bergenbier si Babel Communications, care au primit elogii pentru cel mai bun site, www.babel.ro. Printre cei care au aspirat la Agentia anului pe online au mai fost Ninespices, Green Pixel si MRM Partners.


Performanta Webstyler vine la scurt timp dupa primul premiu (un argint) pe Interactive al Romaniei, cistigat de agentie la Golden Drum, cu lucrarea “Alo...322? Vreau presedintele inapoi!”. “Au trecut zilele in care se premiau desene frumoase”, declara pentru Cotidianul Bogdan Nitu, director general Webstyler, care adauga totusi: “Mai avem mult pina sa ajungem sa nu mai vorbim despre site-uri, brosuri sau intro-uri inutile in Flash, dar sintem pe drumul cel bun”.

Titlul de Publisherul online al anului a revenit celor de MediaPro Interactiv, recompensati in cadrul competitiei Web Space. Virfurile de lance cu care a defilat MediaPro Interactiv sint www.sport.ro (urcat pe locul 11 pe trafic.ro) si www.mediafax.ro. In clasament, MediaPro Interactiv au fost urmati de Sanoma Hearst Romania, Grupul Realitatea-Catavencu, MEDIAFAX si Unlimited Sport Media.

Internetics 2007 avut un buget de aproape 100.000 de euro proveniti din taxa de participare, precum si de la sponsori. Incepind cu anul viitor, e posibil ca la Festivalul Internetics sa existe o taxa de participare la seminarii si alta taxa pentru participarea la gala de premiere. “Ne gindim sa crestem si taxele de inscriere la festival. In acest an au fost percepute taxe doar pentru inscrierea lucrarilor”, declara pentru NewsIn Andrei Bortun, general manager la Millenium Communications si totodata organizator al festivalului.