La capitolul „Propuneri supuse aprobarii“, memorandumul afirma ca „ar exista solutia ca, din cele opt sectoare, doua (sectoarele 2B si 3C, la care Bechtel lucreaza in prezent - n.r.) sa ramina in executie la Bechtel, iar celelalte sase sectoare sa fie acordate prin licitatie la sase firme care sa inceapa executia la inceputul anului 2010 si sa termine tot la sfirsitul anului 2013“. Contractul initial semnat cu firma americana prevedea incheierea lucrarilor in anul 2012, insa, pentru ca 2005 a fost un an mort pentru contract, acesta fiind renegociat, termenul a fost prelungit pentru 2013. Potrivit contractului initial, partea romana este obligata strict sa construiasca cu firma americana Bechtel tronsoanele 2B si 3C, urmind ca pentru celelalte portiuni sa poata decide angajarea altor firme, dar numai dupa scurgerea unei perioade de doi ani de la notificarea acestei intentii.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro