De la Piata Victoriei 3 spre aeroport
Problema cea mai mare a traseului a reprezentat-o alegerea statiei care va lega linia la reteaua existenta. In calcul s-au luat patru posibilitati: de la statia 1 Mai, care este cea mai facila legatura cu Gara de Nord, de la Gara de Nord sau statiile Aurel Vlaicu si Piata Victoriei. Varianta “castigatoare” va porni de la Piata Victoriei 3, statie de capat si, in acelasi timp, de corespondenta cu statiile de metrou existente: Victoriei 1 si 2. De aici, linia va urma Bulevardul Ion Mihalache pana la Parcul Copilului, dupa care traseele tunelelor se vor inscrie pe strazile Aviatori Popisteanu si Locotenent Fuica Vasile.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
Suntem cu toții răi în povestea cuiva… și niciodată complet nevinovați!
Sursa: kudika.ro
-
Pîslaru spune că România trebuie să se așeze la masa de decizie a UE: Să...
Sursa: wall-street.ro