Una dintre inregistrari reda o conversatie intre omul de afaceri Gheorghe Ciorba si fostul ministru al Agriculturii Ioan Avram Muresan.

Subiectul conversatiei: celebrul aspect gastronomic al acestei povesti. Adica negocierea cu palinca si caltabosi!

Acelasi subiect este dezbatut si de site-ul Antena3, unde ziaristii fac speculatii cu privire la sursa de provenienta a casetelor care il incrimineaza pe Remes.

Consultantul politic Dan Andronic scrie pe blogul sau ca la sediul “Freedom House” au fost invitati, cu doua zile inainte de difuzarea imaginilor, cinci jurnalisti care au vizionat materialele difuzate ulterior, in parte, de TVR. Printre jurnalisti unul ar fi fost de la TVR, iar altul de la Mediafax, mai scrie Dan Andronic. Rezultatul s-a vazut: Mediafax a publicat transcrierea convorbirii telefonice, iar TVR a difuzat primele imagini. Informatiile au fost confirmate si de Victor Ciuatcu, redactor sef adjunct la Jurnalul National, care a declarat in cadrul emisiunii “Sinteza Zilei” de la Antena 3 ca un ONG a “gazduit” intrevederea dintre cei cinci jurnalisti.

Citeste si:

Primele inregistrari ale flagrantului au fost publicate miercuri, in cadrul jurnalului de stiri de la televiziunea publica. Imaginile au starnit o serie de controverse care au dus la aparitia unei note interne TVR prin care presedintele televiziunii publice, Alexandru Sassu, interzicea difuzarea continuarii materialului. Rodica Culcer, seful departamentului de stiri, l-a acuzat pe Sassu de cenzura, declarand ca asemenea imagini nu ar fi putut fi oprite de la difuzare de nicio televiziunea care ar fi intrat in posesia lor. Ca urmare a deciziei luate de conducere, TVR nu a mai difuzat inregistrarea integrala a flagrantului, asa cum anuntase in cursul zilei de joi, informeaza Antena3.

Mai depaarte, ziaristii de la Antena3 au continuat investigatiile si au incercat sa afle cum au ajuns imaginile online pe Hotnews, site-ul care a difuzat in premiera aceste inregistrari.

Contactat telefonic de Antena 3, Alecu Racoviceanu, directorul cotidianului “Gardianul”, a avansat ipoteza ca sursa inregistrarilor care au aparut la Hotnews.ro este chiar directorul departamentului de stiri al TVR, Rodica Culcer. "Este cunoscuta relatia dintre Culcer si Hotnews", a acuzat Racoviceanu.