Conducerea companiei asteapta de la constructori ofertele de pret, insa nu este dispusa sa plateasca pretul solicitat de acestia, superior celui unitar, convenit initial in contractele semnate. „Estimam un pret suplimentar de 3,2 milioane de euro pe kilometru“, afirma reprezentantul uneia dintre firmele care participa la proiect. Pretul i se pare mare lui Mihai Grecu. „Este mult. Nu vom accepta decit o crestere de pret proportionala. Ginditi-va ca, in proiectul initial, autostrada are o latime de 27 de metri, iar doua benzi in plus, cite una pe fiecare sens, vor mai adauga doar sapte metri“, ne-a declarat acesta. Dupa socotelile directorului general al CNADNR, majorarea de pret va corespunde volumului de lucrari efectuate suplimentar si preturilor unitare stabilite pe fiecare tip de lucrare.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro