Loteria Romana a cheltuit intre 2000 si 2005 peste 46 de miliarde de lei vechi pe contracte de publicitate secrete incheiate cu diverse ziare si televiziuni. Desi institutia condusa in acea perioada de celebrul Nicolae Cristea e una publica, aceste contracte n-au aparut deloc pe site-ul Loteriei. Sumele au crescut progresiv, de la 6,7 miliarde de lei vechi in 2003, la 15,1 miliarde de lei vechi in 2004, ajungand la 23,9 miliarde de lei vechi in 2005. Probabil ziarele respective publicau in regim de publicitate numerele castigatoare pe care restul presei le prezenta pe gratis. Dar directorul Cristea a avut grija si de sine insusi.
Despre autor:
Sursa: Gandul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro