Saptamana trecuta, la Televiziunea Romana s-a organizat o licitatie pentru introducerea in grila de toamna a unei emisiuni de life style. Desi angajatii TVR-ului aveau prioritate la acest concurs, la care au participat si firme specializate pe asa ceva, castigatorii au fost din cu totul alta zona. Licitatia cu pricina este acum pe punctul de a provoca un nou scandal la postul public.

Pe 22 iulie anul acesta, pe site-ul Televiziunii a fost postat un anunt prin care se anunta organizarea unui concurs pentru introducerea in grila de toamna a unei emisiuni de divertisment (life style). Emisiunea urma sa aiba 45 de minute, iar cei interesati s-o inhate trebuiau sa depuna un proiect de maximum 8 pagini pana pe data de 27.07.2007. Propunerile trebuiau sa fie la obiect si sa includa detalii despre abordarea vizuala a temei. Printre avantajele in aceasta competitie, intrau si provenienta candidatilor (salariatii TVR aveau prioritate) sau depunerea la dosar a unui material de tip pilot. In plus, oricine venea cu o cofinantare a respectivului proiect primea un bonus la punctaj. Acest argument se justifica in primul rand si prin situatia tragica din punct de vedere financiar in care se afla acum TVR-ul. Pretul maxim al unei editii trebuia sa fie de 5.000 de euro.