Hartoape adanci de cativa centimetri ii chinuiesc zilnic pe soferii care sunt nevoiti sa circule pe centura Bucurestiului. A fost nevoie de cateva grade peste 30 ca asfaltul turnat in urma cu patru ani sa cedeze la greutatea autovehiculelor si sa iasa la iveala o alta lucrare facuta in bataie de joc. Iar ca totul sa fie ca la carte, reparatiile se fac de catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) tot cu bani publici.

Un drum prin zona Domnesti, de pe Centura, se lasa de cele mai multe ori cu o vizita la un service auto. „Am un prieten care si-a facut praf baia de ulei printre damburile astea. Nu e normal sa fie asa santuri aici", se plange Stefan Popescu (33 de ani), care locuieste in zona barierei de la Domnesti.
Trei ore pentru „retusarea" a cinci metri de asfalt

De la jumatatea lunii iulie, Soseaua de Centura a intrat din nou in reparatii: se frezeaza damburile. Directorul adjunct al Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Bucuresti (DRDP), Puiu Balajel, promite ca in cel mult doua saptamani tot ce inseamna damb pe Centura va disparea. Realitatea din teren demonstreaza ca este nevoie de un miracol ca afirmatiile lui Balajel sa se adevereasca.

Citeste si:

Numarul mare de autovehicule reprezinta, in opinia ...

Totul se deruleaza ca mersul melcului. Pana si seful Serviciului de intretinere drumuri, Nicolae Ion, precizeaza ca "lucram cu minimum sase oameni, cu freza, autobasculante si, la Domnesti, ne-a luat si trei ore ca sa frezam cinci metri".

El a adaugat ca reparatiile facute in noua zile, de pe 17 iulie pana pe 26 iulie, au costat 28.800 de lei noi, insa, pentru continuarea lucrarilor, el estimeaza ca suma totala va creste substantial. „O sa fie nevoie de o suma mult mai mare de bani, fiindca, pentru a putea remedia in totalitate, trebuie sa venim si cu un strat de asfalt", a mai spus seful de la intretinerea drumurilor.

„Bani aruncati in vant"

Inginerii din cadrul Facultatii de Cai Ferate, Drumuri si Poduri de la Universitatea Tehnica de Constructii din Bucuresti sustin ca tot ce s-a facut si se face in prezent la Soseaua de Centura este eronat. „Este evident ca drumul este prost facut. Era bine ca imbracamintea asfaltica sa fie armata cu fibre textile.