Ministerul Transporturilor a „batut in cuie“ traseul autostrazii Bucuresti-Ploiesti. Proiectul, ce urmeaza sa fie aprobat de Guvern, prevede demolarea Primariei din Barcanesti, a zece case din localitate si transferul din domeniul privat n domeniul public al statului a 43,8 hectare de teren, aflat acum n administrarea RAAPPS. Pe acest teren va fi amplasat centrul de coordonare si ntretinere a autostrazii.

Potrivit proiectului final, autostrada va trece la aproximativ 30 metri de groapa de gunoi din Voluntari. Kilometrul zero al tronsonului va fi pe strada Petricani, in sectorul 2 al Capitalei. La kilometrul 20 vor exista spatii de servicii cu parcare, motel si benzinarie. Viteza proiectata este de 100 km/ora pentru primii 4 km ai autostrazii si de 120 km/ora pentru restul de 57,8 km.

Ministerul Transporturilor a „batut in cuie“ traseul autostrazii Bucuresti-Ploiesti. Nota de fundamentare a proiectului traseului autostrazii prevede demolarea Primariei comunei Barcanesti, judetul Prahova si a zece case din localitate. In proiect este prevazut si transferul din domeniul privat al statului in domeniul public al statului a 43,8 hectare, teren aflat acum in administrarea RA Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat si unde va fi amplasat centrul de coordonare si intretinere a autostrazii.

Kilometrul zero al autostrazii Bucuresti-Brasov va fi pe strada Petricani in sectorul 2 al Capitalei, cu aproximativ 1.200 metri inaintea intersectiei cu calea ferata Bucuresti-Constanta. Traseul va continua cu pasajul Petricani, peste calea ferata dubla Bucuresti-Constanta, calea ferata industriala dintre statiile de cale ferata Baneasa si Pantelimon si un drum adiacent cailor ferate. Autostrada va trece apoi pe teritoriul comunei Voluntari, la est de soseaua Pipera, apoi va trece peste lacul Pipera pe un pod.

Autostrada Bucuresti-Ploiesti va trece la aproximativ 30 metri prin partea de est a gropii de gunoi din comuna Voluntari, iar la km 7, drumul va traversa linia de centura si calea ferata a Bucurestiului. Urmand aliniamentul catre nord, autostrada va traversa localitatile Tunari si Stefanestii de Jos, apoi se va intersecta cu viitoarea autostrada de centura Bucuresti Nord. Tronsonul continua prin Valea Mostistea, dupa care va trece peste calea ferata Bucuresti-Urziceni. Aliniamentul va traversa drumul comunal DJ101A (Caciulati-Moara Vlasiei) si Valea Cociovalistei pe un pod.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.