Firma Radio Timpa SRL, controlata de Aristotel Cancescu, presedintele Consiliului Judetean Brasov, plateste 1,1 euro/ mp lunar pentru reclamele amplasate pe rezervoarele de apa de pe Dealul Melcilor - in centrul Brasovului - si de pe Calea Poianei - drumul dintre Brasov si Poiana. Conform unei surse din industria panotajului, tariful este „de råsul curcilor“. Mai mult, pe bazinul de apa situat pe Dealul Melcilor, Radio Timpa si-a montat una dintre antene, radiatiile emise de circuitul electric punånd in real pericol sanatatea brasovenilor

Aristotel Cancescu foloseste resursele publice in interesul sau privat, dovedind ca specia baronului local, indiferent de doctrina politica, nu este pe cale de disparitie. Demnitarul, actualmente la PNL, a impus incheierea unor contracte intre trustul media pe care il dirijeaza si Compania de Apa Brasov (CAB), institutie subordonata Consiliului Judetean. Regia de apa pune la dispozitie posturilor Radio Brasov si Mix TV spatii de reclame in cele mai bune zone, la preturi hilare

Bogdan Rusu, directorul Radio Timpa si totodata cel care a semnat contractul, spune ca a existat o licitatie pentru achizitionarea spatiului publicitar. Acesta nu a putut da detalii, sustinånd ca procedurile pentru licitatie au cazut in sarcina fostului director Liviu Deaconu. Potrivit unor surse din interiorul CAB, nu a existat o licitatie reala pentru aceste spatii. In plus, reclamele la Mix TV si Radio Brasov se afla in locurile mentionate din perioada 2000-2001, cu mult timp inainte de semnarea contractului din 2005

„Omul este din natura un animal social”, scria unul dintre cei mai importanti filozofi ai Greciei Antice, Aristotel, tizul personajului nostru principal de astazi. Parafrazånd vorba marelui intelept, putem spune ca presedintele Consiliului Judetean Brasov, Aristotel Cancescu, este din natura o insecta sociala, care si-a intins antenele prin tot judetul Brasov. Aceasta Timpa vie vegheaza cum merg treburile prin Brasov privindu-i de sus, cu ignoranta, pe cei care indraznesc sa-i ceara explicatii privind ilegalitatile care se petrec pe mosia sa. In Brasov circula si un banc pe aceasta tema: Aristotel Cancescu se plimba gol-pusca prin judet. La un moment dat, un turist oripilat il intreaba pe Cancescu: „Domnule, cum de va permiteti sa umblati dezbracat? Nu va e rusine?” La care Cancescu, nervos, ii raspunde: „Ba, la mine-n curte merg cum vreau eu!”

Citeste si:

Pe mosia lui Aristotel Cancescu, traseistul politic stationar la PNL, totul e posibil. De exemplu, un contract intre Compania de Apa Brasov (CAB), subordonata Consiliului Judetean, si Radio Timpa SRL al carui administrator este Antonin Viorel Cancesu, fratele lui Aristotel.

Cu alte cuvinte, Cancescu ia bani dintr-un buzunar si ii baga in altul, fara sa tina cont ca trebuie sa apere interesul public. Contractul 2321 din 17 martie 2005 are ca obiect amplasarea de afise publicitare pentru Mix TV si Radio Brasov pe rezervoarele CAB din zonele Dealul Melcilor si Calea Poienii. In afara conflictului de interese evident, documentul este plin de bube.

Tarif subevaluat

In primul rand, tariful perceput de CAB este de 1,1 euro/mp, un pret hilar, mult subevaluat fata de preturile pietei. Este vorba de doua bannere amplasate pe rezervoarele de apa de pe Dealul Melcilor (in centrul Brasovului) si alte doua pe Calea Poienii (soseaua spre Poiana Brasov), zone de vizibilitate maxima si foarte valoroase din punct de vedere publicitar. Conform unei surse din industria panotajului, actul este... „de rasul curcilor. Nicaieri nu am intalnit un astfel de contract. Este clar ca e ceva putred la mijloc. Avem panouri publicitare amplasate in sate de care nu a auzit nimeni si, acolo, chiria este de 100 de ori mai scumpa. Si locatia nu este situata pe drumuri des frecventate, cum e cel dintre Brasov si Poiana, sau in centrul unui oras cum e Brasovul.”

Nexam licitatie

Bogdan Rusu, cel care a semnat contractul ca administrator al Radio Timpa, spune ca a existat o licitatie pentru achizitionarea spatiului publicitar. Acesta nu a putut da detalii, spunand ca procedurile pentru licitatie au cazut in sarcina fostului director Liviu Deaconu. Potrivit unor surse din interiorul CAB, nu a existat o licitatie reala pentru aceste spatii. In plus, reclamele la Mix TV si Radio Brasov se afla in locurile mentionate din perioada 2000-2001, cu mult timp inainte de semnarea contractului.