Astfel, sloganul „Romania, mereu surprinzatoare“ va fi in continuare folosit in campania de promovare a turismului romanesc doar pina cind se va gasi un brand de tara. „Pina la organizarea unor licitatii, procesul de schimbare a brandului turistic este un proces complex, de durata, care se va realiza in citeva luni“, precizeaza Lucia Morariu, secretarul de stat pentru turism. Morariu a mai adaugat ca Master Planul nu presupune in primul rind bani, ci vointa politica, documentul urmind sa obtina sau nu aprobarea Guvernului. „Banii vor veni in primul rind din fondurile UE. Aproximativ 150 de milioane de euro sint destinati constructiei si promovarii brandului Romania turistica, a destinatiilor turistice, precum si a centrelor turistice, iar diferenta, pina la 700 de milioane de euro o reprezinta fonduri europene care vor fi obtinute de catre autoritatile locale“, a mai spus secretarul de stat.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro