Pentru promovarea brand-ului Romania vor fi derulate programe in valoare de 150 de milioane de euro, a declarat, astazi, la reuniunea anuala a consilierilor economici din reteaua de promovare comerciala externa, secretarul de stat pentru turism din cadrul Ministerului Turismului, Lucia Morariu.
“Principala componenta a turismului care va creste in urmatorul an este turismul de afaceri, pe care il va sustine si Ministerul Turismului”, a mentionat Lucia Morariu.

Principalele piete vizate pentru dezvoltatea turismului romanesc sunt Italia, Franta, Germania, Rusia, Marea Britanie, Austria si S.U.A. In ceea ce priveste pietele secundare vizate de Romania, Lucia Morariu a precizat ca este vorba atat despre tarile scandinave cat si de tari precum Olanda, Belgia sau China.


Despre autor:

Sursa: Antena3.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.