Cercetarile reprezentantilor SGG scot la iveala neconcordante in documentele legate de transferul masinii din custodia Directiei de Finante Timis catre Secretariatul General al Guvernului. Exista in primul rand neclaritati in privinta datei la care masina a ajuns in Bucuresti.

Potrivit procesului verbal de primire a autoturismului intr-un garaj al RAAPPS, acesta a ajuns in Capitala pe 19 februarie 2003, cu o luna mai devreme decat data inscrisa in ordinul de deplasare al soferului si al expertului SGG care au adus masina de la Timisoara. O alta nepotrivire se refera la numarul de kilometri inscrisi in bordul autoturismului de lux.

Astfel, desi la vama Nadlac, cand a fost confiscata, masina avea inregistrati 20.000 de kilometri la bord, un an mai tarziu, in momentul in care a ajuns la Bucuresti, in mod inexplicabil, numarul de kilometri scazuse cu aproape 500. Raportul mai arata ca masina in care s-au descoperit drogurile nu a fost ceruta in mod expres de Secretariatul General al Guvernului, ci a fost repartizata acestei institutii de catre o comisie interministeriala condusa la acea vreme de Serban Mihailescu.