Ministrul transporturilor, Ludovic Orban a declarat ieri, ca exista doua modalitati de taxare. Una dintre acestea vizeaza introducerea unei taxe de autostrada, iar cea de-a doua are in vedere asigurarea finantarii de catre constructor, urmand ca acesta sa recupereze fondurile investite de la bugetul de stat, pe o perioada de 15-20 de ani, a spus Orban.
El a precizat ca autoritatile nu au stabilit inca nivelul taxei de autostrada, care va tine insa cont de intensitatea traficului, de costurile de finantare a sectiunii respective, precum si de puterea de cumparare a populatiei.
Potrivit oficialului, proiectele de constructie de autostrazi ar fi mult intarziate daca lucrarile vor continua cu fonduri asigurate exclusiv de la buget.
Orban a mai spus ca va initia "de urgenta" procedurile de concesionare a tuturor sectoarelor de autostrada care nu au asigurata finantarea.
Despre autor:
Sursa: Curentul.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Google Green Light este soluția software care poate fluidiza traficul în România
Sursa: green.start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro