Astfel, un autoturism produs in urma cu patru ani va fi taxat cu o suma mai mica decit acelasi model abia iesit din fabrica, pentru ca se considera ca orizontul sau de viata este mai scurt. Un criteriu, desi secundar, ramine si gradul de poluare, unde taxa creste direct proportional cu nivelul de emisii de gaze fixat de standardul Euro. Vosganian a refuzat sa prezinte inca grila de calcul al noii taxe. "Pot sa va spun ca pentru o masina Euro 3 veche de cinci ani taxa se va injumatati", s-a rezumat el sa declare. Ministrul a afirmat cu o zi inainte acelasi lucru despre masinile Euro 4 vechi de patru ani.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
George SmartEU oferă acces la informații despre fonduri europene
Sursa: futurebanking.ro
-
România ar putea avea un nou punct de trece a frontierei cu Ungaria....
Sursa: wall-street.ro