O pasagera cu biletul platit a fost refuzata la imbarcarea intr-o cursa Tarom pe motiv ca s-au vandut mai multe bilete decat locuri. Compania aeriana i-a oferit, in compensatie, un bilet de tren Satu-Mare-Bucuresti, insa aceasta a refuzat trocul. In urma incidentului, Protectia Consumatorilor a amendat Tarom cu 10 milioane de lei vechi. "Desi aceasta sosise regulamentar in aeroport, cu o jumatate de ora inaintea zborului, i s-a spus ca s-au vandut mai multe bilete decat locuri. In compensatie, i s-a oferit un bilet de tren, dar si o masina a Tarom care sa o transporte pana la Bucuresti. Femeia nu a acceptat aceste variante si a sesizat faptul ca, prin refuzul de a beneficia de calatoria cu avionul pe care o achitase, i s-au adus prejudicii", ne-a declarat Marin Manea, directorul OJPC Ilfov.

O pasagera cu biletul platit a fost refuzata la imbarcarea intr-o cursa Tarom pe motiv ca s-au vandut mai multe bilete decat locuri. Compania aeriana i-a oferit, in compensatie, un bilet de tren Satu-Mare-Bucuresti, insa aceasta a refuzat «trocul». In urma incidentului, Protectia Consumatorilor a amendat Tarom cu 10 milioane de lei vechi.

Oficiul Protectiei Consumatorilor Ilfov a fost sesizat de catre o pasagera care a suferit daune in urma unui incident in care a fost implicata compania Tarom. In urma crecetarilor, inspectorii au gasit vinovata compania si au decis sa o sanctioneze cu o amenda de 20 milioane de lei vechi, respectiv 10 milioane de lei vechi daca plata se efectua in 48 de ore.