Potrivit unei declaratii facute zilele trecute la Sibiu de seful diplomatiei romane, sloganul incropit de compania GAV Scholz&Friends, "Romania-Fabulospirit", nu este pe placul sau. Ministrul sustine ca se gandeste serios la modificarea acestui proiect.

"Nu sunt un mare admirator al proiectului. (...) Nu cunosc detaliile legate de licitatie, dar nu pot spune ca imi place foarte mult si nu cred ca voi merge mai departe cu el", a declarat Cioroianu. De asemenea, noul ministru de externe a declarat ca vrea sa verifice inclusiv modul in care s-a acordat contractul pentru acest concept. GAV Scholz&Friends a primit contractul prin incredintare directa de la MAE, suma incasata de inventatorii "fabulospiritului´´ fiind de peste 3 miliarde de lei vechi. "Ma gandesc sa verific felul in care s-a ajuns la el (contract - n.r.) si felul in care putem sa-l folosim mai departe pentru ca am indoieli ca daca el nu ne convinge pe noi, in Romania, ar putea sa convinga pe cineva in afara", a mai precizat Cioroianu. Ce-i drept, majoritatea lucratorilor in zona publicitatii chestionati de presa au apreciat ca suma incasata de GAV Scholz&Friends doar pentru a scoate din joben un concept este mult prea mare comparativ cu preturile practicate pe piata pentru asemenea servicii. Dar, ca intotdeauna, cand e vorba de bani publici demnitarii nostri devin extrem de generosi cu firmele cu lipici la contracte guvernamentale.