Televiziunea publica a depus ieri la Parlament Raportul de activitate pe 2006, dupa ce acesta a fost aprobat de Consiliul de Administratie, cu sase voturi pro, trei contra si doua abtineri. Aprobarea s-a dat dupa multe discutii si negocieri, documentul fiind asteptat mai ales in contextul scandalurilor din televiziunea publica din ultimele luni.

George Pruteanu, membru in Consiliul de Administratie TVR, a declarat pentru NewsIn ca membrii CA au adaugat 20 de pagini continind critici la adresa deciziilor luate de presedintele institutiei, Tudor Giurgiu.

Restante cu drepturile de autor

Citeste si:

Concluzia financiara a raportului: in 2006, TVR a iesit cu 17,1 milioane de lei pe minus. Veniturile s-au ridicat la 504,9 milioane de lei, in timp ce cheltuielile au totalizat 522 de milioane. 60% din bani au venit din taxa radio-tv, 15% din publicitate, iar restul din alocatiile de la buget. In ceea ce priveste cheltuielile, 33,8%, adica aproximativ 176 de milioane de lei, au constituit cheltuieli cu personalul.

In 2005, raportul arata un profit contabil de 32,3 milioane de lei, dupa ce au avut venituri de 447,3 milioane de lei si cheltuieli de 415 milioane de lei. Oficialii TVR explica rezultatul pe minus din 2006 prin platile suplimentare care au intervenit anul trecut: 11,5 milioane - contributia pentru CNC, 14 milioane - plata la zi si restantele pentru drepturile de autor la organismele de gestiune colective si 47 de milioane - cheltuielile nedeductibile cu TVA.