Consiliul de Onoare al Clubului Roman de Presa a analizat ieri sesizarea primita din partea Asociatiei Consumatorilor de Media, Agentiei de Monitorizare a Presei, Centrului pentru Jurnalism Independent, Centrului Roman pentru Jurnalism de Investigatie si Conventiei Organizatiilor de Media cu privire la relatia dintre Gigi Becali si Pro TV, potrivit agentiei Mediafax.
Organizatiile au avut in vedere luarea unei decizii vizavi de acuzatia potrivit careia firme apartinand grupului Pro isi platesc anumite datorii fata de latifundiarul din Pipera prin publicitate mascata la clubul Steaua si Hotelul Marriott.
Codul deontologic nu e incalcat
Consiliul de Onoare al Clubului Roman de Presa a ajuns la concluzia ca nu sunt dovezi care sa duca la o legatura a aspectului comercial cu continutul editorial in ceea ce priveste subiectul legaturii comerciale intre Gigi Becali si Pro TV.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro