"Nu e publicitate sa anuntati ca anumite companii au facut ceva. Nu va mai temeti de publicitate, ca stim toti ce inseamna asta", a anuntat presedintele CNA, Ralu Filip, in prezenta reprezentantilor principalilor radiodifuzori din Romania.
Membrii CNA au dat si o serie de exemple, precizand ca televiziunile si radiourile care difuzeaza, la stiri, declaratii ale unor reprezentanti de companii nu trebuie sa ii prezinte pe acestia drept "reprezentant companie tutun" sau "reprezentant producator autoturisme autohton", ci pot preciza numele companiei pe care o reprezinta, fara niciun fel de probleme.
"Cand am concerte la Festivalul Enescu, camera se concentreaza uneori pe capacul pianului, pe care este scrisa marca lui. Asta nu e publicitate", a explicat Dan Grigore, membru CNA si cunoscut pianist.
La discutie au participat reprezentantii principalelor posturi de radio si TV, precum si ai Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro