Posturile de radio si de televiziune vor putea prezenta, la stiri, nume de companii, fara ca acest lucru sa fie considerat publicitate mascata, a anuntat Consiliul National al Audiovizualului in cadrul unei intalniri ce a avut loc la sediul Consiliului.

"Nu e publicitate sa anuntati ca anumite companii au facut ceva. Nu va mai temeti de publicitate, ca stim toti ce inseamna asta", a anuntat presedintele CNA, Ralu Filip, in prezenta reprezentantilor principalilor radiodifuzori din Romania.

Membrii CNA au dat si o serie de exemple, precizand ca televiziunile si radiourile care difuzeaza, la stiri, declaratii ale unor reprezentanti de companii nu trebuie sa ii prezinte pe acestia drept "reprezentant companie tutun" sau "reprezentant producator autoturisme autohton", ci pot preciza numele companiei pe care o reprezinta, fara niciun fel de probleme.

"Cand am concerte la Festivalul Enescu, camera se concentreaza uneori pe capacul pianului, pe care este scrisa marca lui. Asta nu e publicitate", a explicat Dan Grigore, membru CNA si cunoscut pianist.
La discutie au participat reprezentantii principalelor posturi de radio si TV, precum si ai Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.