MediaPro a fost cel mai mare beneficiar al Revelionului Integrarii din Piata Revolutiei
Valoarea cumulata a contractelor pentru organizarea Revelionului din Piata Revolutiei pentru trei firme din grupul condus de Adrian Sarbu (Studiourile MediaPro, MediaProPictures si Mediasat) s-a ridicat la 17 miliarde de lei vechi.

Practic, petrecerea, ca multe alte manifestari dedicate integrarii, a fost organizata de Artexim, societate subordonata Ministerului Culturii, care a lucrat cu mai multi contractanti, printre care MediaPro. Cand guvernul a decis sa organizeze Revelionul Integrarii in Piata Revolutiei, locul era deja inchiriat (cu multe luni inainte) de Pro TV.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.