Tot mai multe surse de pe piata vorbesc despre negocierile in care ar fi implicat trustul Realitatea Media, pentru a-si mari portofoliul prin achizitia de noi televiziuni si trusturi de presa. Printre cele mai vehiculate nume pe piata se afla MTV si trustul de presa BMG, detinator al revistelor BIZ, Business Week, Campaign etc.


In cazul MTV, oficialii de la Realitatea recunosc ca au avut loc negocieri, insa precizeaza ca acestea s-au incheiat anul trecut fara a se perfecta vreo tranzactie, din cauza pretului prea mare cerut de MTV. Pentru unii, intentia de achizitionare a unui post de muzica poate parea atipica in contextul unui trust precum Realitatea Media, centrat pe informatie. Potrivit Mihaelei Stanculescu, director de Marketing si PR, "Realitatea Media are ca obiectiv corporate construirea unui conglomerat de branduri premium, pentru un consumator premium", trustul dorind sa cultive aceasta abordare atat prin politica de programe si promovare, cat si prin politica de achizitii.

Desi reprezentantii Realitatea neaga orice negociere privind achizitionarea trustului BMG, o astfel de miscare ar aduce multe beneficii portofoliului construit de Sorin Ovidiu Vantu, creand o sinergie intre postul The Money Channel si revistele de business ale trustului BMG.