In aceste conditii, dat fiind pretul destul de piperat si pe care multi taximetristi nu si-l vor putea permite, este de asteptat ca numarul masinilor care circula in regim de taxi sa se dimiueze cu cel putin 2.000, de la 9.500 cate sunt in prezent. Potrivit consilierului municipal stefan Pirpiliu, seful Comisiei de Transporturi din cadrul Consiliului General al Municipiului Bucuresti, in urma rezultatelor studiului se va stabili si daca este nevoie de mai putine licente de taximetrie, tinand cont, printre altele, si de conditiile de trafic si de circulatie, dar si de cerere.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cum faci un pitch pentru orice afacere? Detalii la Factory Bootcamp - 17-18 mai
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă istorică pentru titlurile de stat Fidelis: ce dobânzi vor primi românii
Sursa: wall-street.ro
-
Unde își vor petrece fetițele Alinei Sorescu sărbătorile Pascale? Decizia...
Sursa: kudika.ro