Prima schimbare este ca de acum inainte toate autostrazile din Romania vor fi construite in parteneriat public-privat sau prin concesiune. Berceanu a anuntat ca bugetul de stat nu va mai fi folosit pentru asemenea lucrari de infrastructura.
Aceasta inseamna ca portiunea Ploiesti-Brasov din autostrada care urmeaza sa lege Capitala de cea construita de Bechtel in Transilvania va beneficia de alt tip de finantare decit cea oferita "regilor asfaltului" din Romania: Besciu, Casuneanu, Umbrarescu. Reamintim ca firmele acestora, reunite intr-un consortiu, au cistigat licitatia pentru constructia tronsonului Bucuresti-Ploiesti pentru 200 de milioane de euro, banii provenind de la buget.
Schimbare de strategie
Initial, Radu Berceanu a fost un fan declarat al finantarii de la buget pentru constructia de autostrazi pentru ca acum, dupa intilnirea cu omologul sau portughez si dupa ce patronul de la Golden Blitz a primit deja de la stat bani pentru respectiva portiune, sa isi schimbe total viziunea.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro