Autostrada Bucuresti- Constanta, asa-numita Autostrada Soarelui a mai "crescut" cu 37 km. Vineri a fost inaugurat tronsonul Drajna-Fetesti. Costul realizarii acestui al patrulea tronson al Autostrazii Soarelui se ridica la 67 milioane euro, bani veniti din fonduri ISPA si de la Guvern. Autostrada a fost inaugurata si deschisa circulatiei in 2004. Primul tronson, Bucuresti-Fundulea, a costat 40,7 milioane euro, al doilea, Fundulea-Lehliu, 68 milioane euro, iar al treilea, Lehliu-Drajna, 84 milioane euro.

"In toamna, dupa incheierea sezonului, vom mai inchide aceasta portiune pentru a o finaliza. Incepand de la anul, din iunie, aceasta portiune va fi ca si celelalte in regim de autostrada. Din pacate, cei care circula au grija sa mai fure din parapeti si din piesele antiorbire, lucru care nu e de dorit. O sa incercam sa luam niste masuri impotriva celor care nu se gandesc si la ceilalti", a declarat Radu Berceanu. Ministrul a mai afirmat ca, dupa modelul tarilor europene, cei care au accidente pe strazi si produc anumite stricaciuni, vor trebui sa achite contravaloarea reparatiilor. "Vreau sa mai spun un lucru, camerele de luat vederi care vor fi montate pe strada nu sunt pentru a masura viteza masinilor, ci pentru a monitoriza traficul", a mai precizat Berceanu.

El a mai spus ca cei care pleaca spre Constanta au doua variante, astfel dobandindu-se si soseaua veche. In prezent, pe Autostrada Soarelui, pe portiunea Drajna-Fetesti, se circula pe doua benzi dus-intors, pe un sens de mers.