Pasajul traverseaza calea ferata, intersectia Plevnei cu Orhideelor si Giulesti apoi Dambovita si coboara la inceputul B-dului Vasile Milea

Din luna mai circulatia in zona Garii de Nord va deveni un calvar. Motivul: incep lucrarile de constructie a "celebrului" Pasaj Basarab.

Vineri 31 martie va avea loc la Primaria Municipiului Bucuresti (PMB) licitatia pentru castigarea proiectului de construire a pasajului. Pana in prezent, 48 de firme au cumparat caietul sarcini. Gheorghe Udriste, director al Directiei Transporturi din cadrul PMB, ne-a declarat ca la sfarsitul lunii aprilie va fi semnat contractul de construire a pasajului. Udriste spune ca deocamdata nu se cunosc strazile si bulevardele ce vor fi inchise pe perioada lucrarilor, acestea urmand a fi stabilite de constructor de comun acord cu Brigada Politiei Rutiere.

Cert este insa ca soferii din Bucuresti si mai ales locuitorii din zona santierului trebuie sa se inarmeze cu foarte multa rabdare pentru o perioada de cel putin trei ani. Pasajul va pleca printr-o rampa de acces din Bd. Nicolae Titulescu in apropierea intersectiei cu Al. I. Cuza. Va traversa Calea Grivitei, pachetul de linii de cale ferata, Bd. Dinicu Golescu, intersectia Plevnei-Orhideelor-Giulesti si actualul Pod Grozavesti, ulterior revenind la sol pe Soseaua Grozavesti. Pe tronsonul dintre Bd. Dinicu Golescu si intersectia Giulesti-Plevnei, la nivelul solului, de-o parte si de alta a pasajului se va realiza o artera locala cu latimea de 7 metri care va necesita demolari si exproprieri ale constructiilor de pe Soseaua Orhideelor, indeosebi pe latura de sud, unde fondul imobiliar este de slaba calitate.


Despre autor:

Sursa: Click.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.