Eco-Rom Ambalaje, reprezentantul marcii “Der Grune Punkt” - Punctul Verde, a integrat, la sfar­si­tul anului 2007, 917 companii care au pus pe piata 661.000 de tone de ambalaje: 19,4% sticla, 30,9% plastic, 25,2% hartie-carto

Eco-Rom Ambalaje, reprezentantul marcii “Der Grune Punkt” -
Punctul Verde, a integrat, la sfar­si­tul anului 2007, 917 companii care au pus
pe piata 661.000 de tone de ambalaje: 19,4% sticla, 30,9% plastic, 25,2%
hartie-carton, 4,6% metal si 19,8% lemn. Cantitatea de amba­laje valorificate a
fost de aproximativ 240.000 de tone. Compa­niile care au aderat la sistem au
be­ne­ficiat, incepand cu anul 2007, de un pachet de servicii gratuite:
serviciul de consultanta tehnica-legislativa in gestionarea deseurilor de
ambalaje si transmiterea online a
datelor.

MONITORIZARE. Serviciul
online permite o monitorizare permanenta a cantitatilor de ambalaje introduse
pe piata si stadiul va­lorificarii si reciclarii acestora, fiind singurul de
acest tip existent in Romania. “Companiile afiliate la sistemul propus de
Eco-Rom Ambalaje SA au avut numai de castigat in anul 2007, intrucat obligatiile
acestora de reciclare si valorificare au fost indeplinite cu maxima eficienta.
Tarifele re­pre­zin­ta un factor important in decizia operatorilor economici,
dar la fel de importante sunt si calitatea serviciilor, inovatia si experienta
de uti­lizare. De exemplu, sistemul online de raportare a redus cu 100% erorile
in transmiterea si gestionarea datelor privind ambalajele introduse pe piata si
valorifica­rea acestora. Rezolvarea imediata a problemelor cu care se confrunta
agentul economic este foarte importanta. Aceste servicii au condus la o crestere
cu 37% a numarului de companii afiliate sistemului in anul 2007”, a declarat
Mugurel Radu­lescu, presedintele CA Eco-Rom.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.