Selena Romania, divizia locala a producatorului polonez de spume poliuretanice, urmareste o crestere a vanzarilor din 2008 cu 30%, pana la suma de 7,8 milioane euro, anunta oficialii companiei intr-un comunicat de presa. Estimarile facute de specialisti se bazeaza pe cifra de afaceri de 6 mil. euro in 2007, cu circa 23% mai mare decat anul precedent. "Dezvoltarea generala a afacerii s-a realizat pe fondul armonizarii conditiilor comerciale cu cerintele pietei si al disponibilitatii produselor pe toate canalele de distributie unde activam", a marturisit Dorin Spataru, administratorul Selena Romania. "Ne asteptam ca majorarea vanzarilor la nivelul prognozat sa fie determinata si de complexuri rezidentiale anuntate in ultimii doi ani si care anul acesta vor trece in faza de finisare", este de parere Dorin Spataru. In vederea realizarii acestei evolutii, reprezentantii Selena isi propun mentinerea cotei de piata de aproximativ o treime pentru spumele poliuretanice, printr-o crestere constanta, si sustinerea ritmului de crestere accelerata, cu valori cuprinse intre 35 - 54%, pe segmentele etansantilor si adezivilor pasta de montaj sau pentru pardoseli.Produse noi, dar deja testateAnul acesta, Selena va introduce in portofoliu noi produse si va imbunatati sortimentatia pentru grupele de produse existente. In perioada urmatoare, compania se va axa pe introducerea pe piata a unor produse premium pentru aplicatii profesionale in constructii si amenajari, validate in tarile membre ale Uniunii Europene. Dorin Spataru considera ca vor introduce produse noi pe piata romaneasca, dar testate pe pietele europene, astfel fiind siguri ca nu vor pierde niciun client. "Ritmul de crestere al domeniului constructiilor si potentialul nostru de dezvoltare pe anumite segmente ne determina sa schimbam abordarea. In contextul actual nu mai este timp pentru experimentari pe piata fara a pierde din potentialul de vanzari. De aceea, Selena Romania va opta pentru introducerea unor produse care si-au probat succesul pe pietele europene", precizeaza Spataru. "Dezvoltarea generala a afacerii s-a realizat pe fondul armonizarii conditiilor comerciale cu cerintele pietei si al disponibilitatii produselor pe toate canalele de distributie unde activam", a declarat Dorin Spataru. "Ne asteptam ca majorarea vanzarilor la nivelul prognozat sa fie determinata si de complexuri rezidentiale anuntate in ultimii doi ani si care anul acesta vor trece in faza de finisare".
In 2007, compania a inregistrat cele mai importante evolutii in cazul grupei adezivilor, care a crescut cu 49%, si in segmentul benzilor adezive, ale caror vanzari s-au majorat cu 45%. Cresteri au fost inregistrate si pentru segmentul de produse pentru acoperisuri (+39% comparativ cu 2006) si pentru produsele de protectie a lemnului (+20%). Spumele poliuretanice si etansantii si-au continuat evolutia ascendenta moderata, cu vanzari in crestere cu 20%.