Dupa cateva zile de asteptare si de tatonare a atentiei publicului printr-un site de Internet special conceput (C-Reveal, care se pare ca va deveni locul de lansare a tuturor modelelor viitoare ale gamei), Citroen a dat publicitatii primele fotografi
Dupa cateva zile de asteptare si de tatonare a atentiei publicului printr-un site de Internet special conceput (C-Reveal, care se pare ca va deveni locul de lansare a tuturor modelelor viitoare ale gamei), Citroen a dat publicitatii primele fotografii si informatii oficiale legate de noua generatie a utilitarei Berlingo. Unul dintre cele mai interesante modele ale constructorului francez, Berlingo a reusit vanzari foarte bune, de 1.760.000 de unitati de la lansare si pana in prezent, adica in 11 ani de cariera. Mai mult, acest succes va face ca unele piete sa nu faca deocamdata cunostinta cu noua generatie a lui Berlingo, actualul model urmand sa isi mai treaca pe hartie cativa ani de cariera. Pe cele mai importante piete ale Europei insa, Berlingo va deveni noua vedeta Citroen. Aici, generatia care poate fi vazuta inca pe strazi va ramane in vanzare si va purta denumirea Berlingo First.Generatie bazata pe platforma C4 PicassoGeneratia noua este bazata pe platforma lui C4 Picasso. Motorul 1.6 HDi de 110 CP cu FAP (Filtru Antiparticule) face si aici parte din "meniu", impreuna cu sistemele ESP si cu cel de asistare a pornirii din panta inca din dotarea standard. Principala deosebire fata de actuala generatie (exceptand partea estetica) este insa confortul acustic, un neajuns general cand vorbim de modele cu volum interior mare. Citroen a lucrat insa la acest aspect din plin, astfel ca francezii au ajuns la performante interioare acustice demne de cele ale unei berline. Apropo de spatiul interior, acesta poate fi personalizat in functie de nevoi. Spatiul de incarcare are lungimea de 1.8 metri si capacitatea de 3.3 metri cubi. Mai mult, cine va opta pentru cabina modulara Extenso va avea la dispozitie 3 metri liniari si 3.7 metri cubi de incarcatura utila.Versiune LAV si LCVVersiunea destinata pasagerilor este denumita LAV (Leisure Activity Vehicle) si combina spatiul si confortul unui sedan cu practicabilitatea unui MPV, asemenea lui Renault Kangoo, marele sau rival, recent relansat. Noul Berlingo are un ampatament mai mare, fiind mai lung (4,38 m) decat noua utilitara Nemo (3,86 m lungime) si ceva mai scurt decat Jumpy. Berlingo LCV (Light Commercial Vehicle), versiunea pentru transport marfa, are o zona de incarcare de 3,3 metri cubi, optional fiind disponibila cabina modulara Extenso, care permite incarcarea cu obiecte de pana la 3 metri. De asemenea, in fata pot sta in acest caz trei pasageri.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.