Domo Retail a consemnat pentru anul trecut afaceri de 193 milioane euro, in crestere cu 58% fata de 2006, informeaza Mediafax.
"Cifra de afaceri de anul trecut nu mai include vanzarile magazinelor Domo din Bulgaria, care au fost transferate catr
Domo Retail a consemnat pentru anul trecut afaceri de 193 milioane euro, in crestere cu 58% fata de 2006, informeaza Mediafax.
"Cifra de afaceri de anul trecut nu mai include vanzarile magazinelor Domo din Bulgaria, care au fost transferate catre firma controlata de Equest Balkan Properties in aceasta tara. In schimb, Domo a preluat dezvoltarea retelei Technomarket in Romania", a declarat directorul general al companiei, Lorand Szarvadi.
Compania a raportat o scadere de 14 procente a castigului net, care s-a situat la o valoare de 8,5 milioane de euro, fata de 2006, cand profitul net a inclus si banii obtinuti din vanzarea actiunilor detinute la Estima Finance.
"Profitul din 2006 a inclus si o tranzactie speciala - vanzarea actiunilor detinute la Estima Finance - in valoare de cinci milioane de euro, in timp ce profitul de anul trecut a rezultat numai din activitatea principala a companiei, astfel ca profitabilitatea reala a fost mai mare in 2007", a explicat Szarvadi.
Compania a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de 431,7 milioane de lei si un profit net de aproape 35 milioane de lei, potrivit datelor transmise Ministerului Economiei si Finantelor.
Domo opereaza o retea de 124 de magazine si un centru Technomarket, deschis la Targoviste in octombrie 2007, iar suprafata totala de vanzare a unitatilor se ridica la 58.000 de metri patrati.
Cel mai nou magazin Domo a fost deschis in aceasta saptamana la Ramnicu Valcea, avand o suprafata de vanzare de 400 de metri patrati.
Conceptul magazinelor Domo presupune spatii de vanzare sub 1.500 de metri patrati dezvoltate in cadrul mall-urilor sau ca magazine stradale, in timp ce unitatile Technomarket au suprafete de peste 2.000 de metri patrati si sunt deschise in constructii independente, in cadrul parcurilor de retail.
Pentru 2008, retailerul si-a propus extinderea retelei cu 13 magazine Domo, dintre care cinci, cu suprafete de vanzare de 500 de metri patrati, vor fi situate in galeriile comerciale din hipermarketurile Kaufland, iar celelalte opt vor functiona in centre comerciale.
Domo Retail a finalizat procesul de optimizare al retelei, astfel incat nu mai sunt planificate inchideri de magazine in acest an, a adaugat Szarvadi.
In ceea ce priveste dezvoltarea retelei Technomarket in Romania, compania intentioneaza sa deschida cel putin patru unitati in 2008, dintre care cea mai importanta va fi in cadrul parcului de retail dezvoltat de firma Liebrecht&wooD in zona de vest a Capitalei, la kilometrul 13 al autostrazii Bucuresti - Pitesti. Magazinul urmeaza sa fie deschis in luna noiembrie a acestui an si va avea o suprafata de vanzare de 6.000 de metri patrati.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.