Companiile care isi fac reclama pe internet au la dispozitie, incepand de astazi, o oferta noua si atractiva. Nu mai putin de 148 de site-uri romanesti din cele mai diverse domenii de interes si insumand aproximativ 35% din audienta pietei on line din Romania au fost incluse intr-un singur portofoliu, in urma unui parteneriat incheiat in aceasta saptamana intre agentia de publicitate on line AdEvolution si divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu. „Am ales un partener dinamic si flexibil care a performat intr-un mediu care are regulile lui. Aceasta colaborare ne va permite o mai buna vizibilitate in piata si ne va oferi mediul necesar sa construim pachete croite pe masurile fiecarui client" – a declarat Sorel Radu, director de vanzari publishing, radio si new media al grupului Realitatea-Catavencu.

Conform intelegerii, fiecare dintre cele doua parti semnatare le va putea oferi clientilor expunere maxima pe toate siteurile celeialalte parti, portofoliul nou creat devenind, astfel, unul dintre cele mai reprezentative pachete online, atat prin notorietatea brandurilor media cat si din targetarea diversa a segmentelor de audienta vizate de advertiseri. Oferta comuna insumeaza o audienta care genereaza peste 200 de milioane de afisari lunar, realizata de cele 148 de site-uri din portofoliu, dintre care 28 de site-uri de business, 15 site-uri de news&media, 17 site-uri de women's lifstyle, 21 de site-uri de divertisment precum si site-uri de sport, auto, muzica, home&deco, turism, sanatate, cultura, educatie, it si job-uri. „Site-urile grupului Realitatea-Catavencu precum cotidianul.ro, realitatea.net, catavencu.ro, iqads.ro, standard.ro sau tmctv.ro completeaza foarte bine reteaua AdEvolution. care isi consolideaza astfel pozitia pe piata. Anul acesta vom putea oferi comunicatorilor romani o audienta complexa, atat pe canale dedicate de media online cat si pe branduri online bine cunoscute din media traditionala, cum sunt cele din grupul Realitatea-Catavencu" – spune Val Voicu, directorul executiv al AdEvolution.

Dragos Stanca, director general publishing si new media al grupului Realitatea-Catavencu, crede ca dupa un an al consolidarii brandurilor existente sau al lansarii de branduri media off-line, 2008 va reprezenta anul in care Realitatea-Catavencu va avea o prezenta extrem de activa mediul online. „Anul trecut am construit o structura unitara, coerenta si valoroasa pentru dezvoltarea de noi proiecte exclusiv online si cross-media tv-audio-print-web. Acum, aceasta structura este dublata, in mod fericit, si de o forta de vanzari performanta, gratie parteneriatului strategic cu AdEvolution".