Vivendi Universal, una dintre cele mai mari companii din lume in productia de jocuri, va scoate pe piata in prima jumatate a acestui an o aplicatie pentru telefoanele mobile cu eroii din „Prison Break".

Succesul serialului american, adus in premiera in Romania pe DVD de ziarul Cotidianul, i-a determinat pe reprezentantii diviziei de Game Mobile a companiei Vivendi Universal sa achizitioneze licenta „Prison Break". Astfel, potrivit site-ului pocketgamer.co.uk, in urmatoarele sase luni, Vivendi Games Mobile va lansa jocul oficial al serialului „Prison Break".

„Bazat pe actiunea din superproductia Fox TV «Prison Break», jocul pentru telefoane mobile este o provocare, o aventura care se petrece in inchisoarea Fox River. Jucatorii vor intra in pielea celui mai cunoscut captiv din serial, Michael Scofield, al carui obiectiv este evadarea alaturi de fratele sau. Jocul imbina toate elementele palpitante din serial, inclusiv intriga originala si personajele. Gamerii se pregatesc sa evadeze colectind item-uri, complotind cu ceilalti detinuti si cistigindu-le increderea. In incercarea de evadare, jucatorii vor rezolva puzzle-uri folosindu-se de item-urile adunate si de talentele colegilor de inchisoare", se arata in comunicatul de presa al companiei Vivendi, postat pe site-ul oficial.

Vivendi nu este insa prima companie care a mirosit ca popularitatea serialului poate fi exploatata si altfel, in conditiile in care profiturile promit sa fie uriase. Potrivit wikipedia.ro, o miniserie derivata din actiunea serialului, botezata „Prison Break: Proof of Innocence" („Prison Break: Dovada nevinovatiei"), a fost realizata sub forma de videoclipuri scurte pentru telefoanele mobile. Imediat dupa lansarea din 2006, miniseria a fost disponibila doar pentru clientii companiei Sprint, insa a putut fi rapid descarcata si de pe Internet. Cele 26 de episoade au fiecare doua minute si au fost rezultatul unei intelegeri intre FOX, producatorul „Prison Break", si Toyota Motor. Compania producatoare de automobile a sponsorizat atunci in exclusivitate miniseria, de care s-a folosit pentru a-si promova noul model Toyota Yaris.

DVD-ul 6 din Colectia „Prison Break", care contine episoadele 13 si 14, se va distribui vineri, 1 februarie, impreuna cu editia de weekend a ziarului Cotidianul si vor costa impreuna 12,9 lei.

Ajuta-l pe Scofield sa evadeze. Joaca „Prison Break" pe www.cotidianul.ro/select