Vanzarile de autovehicule BMW pe piata romaneasca vor avansa in 2008 cu 10%, la 3.000 de unitati, comparativ cu cele 2.727 de unitati comercializate pe parcursul anului trecut, conform estimarilor directorului general al Automobile Bavaria, Michael Schmidt, reprezentantul marcii germane in Romania. El a anuntat vineri, la inaugurarea noului showroom BMW de langa Cluj-Napoca, ca Automobile Bavaria se va orienta si spre vanzarea de masini BMW second-hand si care au fost folosite de angajatii companiei din Germania, informeaza Mediafax.
Directorul Automobile Bavaria a aratat totodata ca soferii romani prefera, in general, masinile BMW din gama SUV, in locul modelelor ieftine. "Cine isi doreste un BMW, vrea unul adevarat. Multi dintre clientii nostri considera ca o masina de 4 cilindri nu este un BMW adevarat. In 2007 am vandut cu 60% mai multe masini din segmentul premium, unde suntem lideri de piata de trei ani, fata de anul 2006”, a afirmat Michael Schmidt.
Noul showroom BMW, inaugurat vineri seara de firma Autotransilvania, dealer al Automobile Bavaria Group, are o suprafata construita de 2.000 metri patrati, cu 175 de locuri pentru parcare. Investitia totala pentru amenajarea spatiului s-a ridicat la patru milioane euro.
Vanzarile BMW pe piata romaneasca au crescut anul trecut cu 65%, la 2.727 de unitati, cel mai bine vandut model fiind X5, cu 809 unitati, in urcare cu 149%, a anuntat miercuri reprezentanta marcii germane in Romania. Pe locul al doilea in clasamentul celor mai bine vandute modele s-a clasat BMW Seria 3, cu 746 de unitati, in urcare cu 92,3% fata de 2006, urmat de BMW X3, cu 473 de unitati, mai mult cu 20%. Livrarile marcii Mini s-au dublat, la 195 de unitati. Compania va lansa in acest an doua modele, Seria 1, Coupe si Cabriolet, in luna martie, si X 6, in vara.
BMW Romania a preluat activitatea de import a automobilelor BMW pe piata romaneasca in luna iulie a anului trecut de la Automobile Bavaria, care a ramas principalul dealer al marcilor BMW si Mini.