Mihai Niculescu Cozmin Gusa si-a lansat ieri, oficial, candidatura la Primaria Capitalei, printr-o campanie in pas cu tehnologia informatiei. Aliatul liderului PIN este internetul, mai exact site-ul propriu, www.cozminprimar.ro, unde vrea sa afle parerea bucurestenilor despre problemele reale cu care se confrunta Capitala. "Nu am angajat niciun consultant strain pentru campania electorala, pentru ca nu am nevoie, si nici nu-mi avantajeaza imaginea. Eu vreau sa stiu problemele bucuresteanului de rand, si de aceea cei mai buni sfatuitori ai mei vor fi locuitorii Capitalei, interesati sa o schimbe in bine, si asta se va intampla doar la un singur click distanta", a afirmat ieri Gusa, autointitulat "viitorul primar al Bucurestiului". Pe pagina web in care liderul PIN vrea sa bage 35.000 de euro, Gusa vrea sa stie procentul bucurestenilor care se confrunta cu problemele administratiei locale, expuse intr-un clasament. Ieri, primele trei in top erau criza locuintelor, coruptia si costul ridicat al caldurii si apei calde, urmate la mica distanta de actiunea de "bordurizare" de unde trage foloasele primarul Videanu. Pe baza rezultatelor sondajului, Gusa isi va construi mesajele de campanie. Lideul PIN si-a ales si un motto in campanie, melodia "Mesaj pentru Europa" a celor de la Parazitii. "Sunt un fan al muzicii de cartier", a explicat Gusa, care nu s-a putut abtine sa nu posteze pe pagina sa web un link catre piesa respectiva, cu avertismentul ca acesta se adreseaza persoanelor peste 18 ani fara "false pudori".