Initiativa. De luna viitoare, proprietarii de apartamente care se cred pacaliti de administratorii blocurilor pot face reclamatie la o linie telefonica speciala Nu putine au fost cazurile in care locatarii de la bloc au acuzat ca facturile de la intretinere au fost prea mari in raport cu agentul termic consumat. Reclamatiile in valuri facute de oamenii nemultumiti i-au convins pe reprezentantii Ministerului de Interne si Reformei Administrative sa se implice in elucidarea acestor "enigme". Ei vor monitoriza activitatea de distributie a energiei termice, de repartizare a acesteia in apartamente si vor verifica daca facturile corespund cu agentul termic consumat. Activitatea presedintilor si a administratorilor din cadrul asociatiilor de proprietari va fi luata la bani marunti de echipe de control formate din reprezentanti ai autoritatilor locale si ai Autoritatii Nationale de Reglementare a Serviciilor Comunitare de Utilitati Publice (ANRSC). Din data de 10 februarie, ANRSC va pune la dispozitia proprietarilor si a asociatiilor de proprietari o linie telefonica permanenta, in regim telverde, dar si o adresa de mail, unde se pot face reclamatii. Rezultatele verificarilor vor fi comunicate petentilor, dar si operatorilor de distributie a energiei termice.