A treia versiune de caroserie a noului BMW M3 este reprezentata de un cabriolet superperformant, unic prin design. Noul model, aflat la a patra generatie, respecta consecvent traditia BMW M GmbH de sportivitate si placere de a conduce. Este o combina
A treia versiune de caroserie a noului BMW M3 este reprezentata de un cabriolet superperformant, unic prin design. Noul model, aflat la a patra generatie, respecta consecvent traditia BMW M GmbH de sportivitate si placere de a conduce. Este o combinatie unica intre un comportament dinamic remarcabil si un design elegant, intre performante pe circuit si bucuria exploatarii cotidiene.
Designul autentic BMW M este o expresie a puterii care asteapta sa fie dezlantuita: capota a motorului din aluminiu cu o umflatura frapanta - denumita Powerdome, parte frontala specifica, cu admisii de aer de dimensiuni considerabile, pasaje evazate ale rotilor, ce denota forta. Este o interpretare specifica pentru BMW M a liniilor clasice ale unui BMW Cabriolet, cu o silueta dinamica, o linie joasa a umerilor si un spate musculos, scurt.Decapotat, dar climatizatInteriorul de foarte buna calitate, sofisticat si perfect ales, cu o gama larga de posibilitati de personalizare, prezinta concepte inovatoare in materie de culori si materiale. Pentru un confort maxim in calatoriile "deschise", in modul "cabriolet" sistemul special de climatizare isi poate regla functionarea in conformitate cu temperatura exterioara si nivelul de stralucire al soarelui.
BMW M3 Cabriolet este propulsat de motorul prezentat pentru prima data pe versiunea M3 Coupe. Este un V8 cu o capacitate de 4,0 litri care dezvolta o putere maxima de 309 kW/420 CP si un cuplu maxim de 400 Nm la 3.900 rpm. In acelasi timp, masa propulsorului a fost redusa cu 15 kg fata de versiunea cu sase cilindri a generatiei anterioare, folosind tehnologii imprumutate din Formula 1. Motorul de inalta turatie poate atinge 8.400 rpm, toate performantele fiind insotite de un sunet pe masura.
Cutia de viteze manuala, cu sase trepte, cu racire cu ulei, utilizeaza un ambreiaj cu dublu disc.Suta in cinci secundeIn acest context, performantele sunt pe masura: acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in numai 5,3 secunde, viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h, in timp ce consumul mediu de combustibil in ciclu mixt UE este de numai 12,9 litri/100 kilometri.
Prin sistemul MDrive se pot face configuratii specifice pentru regimul de functionare al motorului, suspensiei, sistemului DSC si pentru directia Servotronic.
Este prezentata o suspensie complet noua cu niste componente speciale, specifice cabrioletelor in configuratie M, cu masa optimizata, cu brate de aluminiu pentru puntea fata si un sistem cu cinci brate, foarte stabil, care sa preia solicitarile puntii spate. Sistemul Damper Control (EDC/ Control Electronic al Amortizoarelor) permite trei moduri de functionare si reglaj adaptiv al amortizoarelor in functie de suprafata de rulare si de stilul de condus. In permiera, noul M3 cabriolet este echipat cu hardtop cu structura din otel si comandat electrohidraulic, realizand deschiderea automata in numai 22 secunde.
Noul BMW M3 Cabriolet, o experienta exclusivista a condusului: puterea unica, tractiunea spate si performantele unui BMW M3, combinate cu o experienta intensa, fara precedent, a soarelui, vantului si libertatii, fara compromis din niciun punct de vedere.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.