"Ratatouille", "Atonement" si "Ultimatumul lui Bourne" au fost recompensate, luni, cu premiul Golden Tomato, acordat peliculelor care au avut cele mai multe cronici favorabile din partea criticilor si a cinefililor, informeaza hollywoodreporter.com

"Ratatouille", "Atonement" si "Ultimatumul lui Bourne" au fost recompensate, luni, cu premiul Golden Tomato, acordat peliculelor care au avut cele mai multe cronici favorabile din partea criticilor si a cinefililor, informeaza hollywoodreporter.com. Premiile Golden Tomato (Rosia de Aur), aflate la cea de-a noua editie, sunt acordate de site-ul de internet RottenTomatoes.com, care analizeaza si ia in calcul cronicile favorabile aparute de-a lungul anului in presa scrisa, online, pe posturile de radio si televiziune. "Ratatouille", in regia lui Brad Bird, povestea unui soarece care-si doreste sa devina maestru bucatar, a fost desemnat cel mai bun lungmetraj animat, cu 96% din voturi, potrivit tomatometrului de pe acest site. Povestea de dragoste irlandeza "Once", de John Carney, a fost desemnata cel mai bun film lansat in editie limitata si cel mai bun musical (98%). "Atonement", de Joe Wright, a primit premiul Golden Tomato pentru cea mai buna poveste de dragoste, in timp ce "Ultimatumul lui Bourne", de Paul Greengrass, a castigat la categoria actiune/ aventura. "Juno", de Jason Reitman, a primit titlul de cea mai buna comedie, in timp ce "Nu exista tara pentru batrani", in regia fratilor Joel si Ethan Coen, a fost desemnat cel mai bun thriller.

"Away From Her", de Sarah Polley, a primit premiul Golden Tomato pentru cea mai buna drama, "Sicko", in regia lui Michael Moore, a fost numit cel mai bun documentar, iar "Grindhouse", de Quentin Tarantino si Robert Rodriguez, a castigat la categoria "horror". Cea de-a cincea parte a francizei "Harry Potter", "Ordinul Phoenix", in regia lui David Yates, a fost recompensata cu un premiu Golden Tomato pentru cea mai buna productie SF/ fantezie, iar "Magie in Manhattan", de Kevin Lima, a castigat la categoria "cel mai bun film destinat intregii familii". "Viata celorlalti", film recompensat cu un premiu Oscar in 2007, in regia lui Florian Henckel von Donnersmarck, a primit titlul de cel mai bun film intr-o alta limba decat engleza. Moldy Tomato (Rosia mucegaita), premiu acordat peliculei cu cele mai putine cronici favorabile, a revenit peliculei "Because I Said So", de Michael Lehmann.

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National