Flamingo International a inregistrat in luna decembrie a anului trecut 20% din totalul vanzarilor anuale, cele mai mari volume de vanzari. In topul vanzarilor s-au situat aparatele tv-video, produsele IT si electrocasnice, acestea contribuind cu peste 70% la totalul vanzarilor realizate de catre retailer in aceasta perioada. Conform reprezentantilor companiei, printre cele mai solicitate branduri din categoriile mentionate au fost Samsung, Philips, Indesit sau Whirlpool, precum si brandurile proprii: Point, Diablo sau SEG.
"Ne asteptam ca produsele din categoriile de electronice si electrocasnice sa inregistreze cele mai mari vanzari in aceasta perioada, ca urmare a reducerilor de pret practicate de catre producatori, dar si a disponibilitatii clientilor de a investi mai mult in produse electronice si electrocasnice in aceasta perioada. Astfel, in cazul aparatelor tv si video am inregistrat vanzari de sute de unitati pe zi, fiind si perioade in care am depasit 1.000 de unitati vandute zilnic, iar in cazul produselor din categoria white goods numarul unitatilor vandute a variat intre cateva sute si cateva mii zilnic", declara Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Potrivit oficialilor companiei, cele mai mari vanzari ale produselor electronice, electrocasnice si IT&C au fost inregistrate in retelele magazinelor Flanco, Flanco World si Flamingo Computers din Bucuresti, acestea contribuind cu peste 25% la totalul vanzarilor realizate in decembrie 2007. In ultimul trimestru al anului 2007, Flamingo International a inregistrat un volum de vanzari de 40% din totalul vanzarilor anuale, ultimele doua luni ale anului generand un volum de vanzari cu peste 50% mai mare fata de perioada similara a anului 2006.