Vehiculele utilitare mici de la Ford au avut de suferit schimbari esentiale pentru trecerea la noua identitate a liniei producatorului european. Imbunatatirile majore includ introducerea unor motoare diesel Duratorq TDCi de 1,8 litri ce indeplinesc s
Vehiculele utilitare mici de la Ford au avut de suferit schimbari esentiale pentru trecerea la noua identitate a liniei producatorului european. Imbunatatirile majore includ introducerea unor motoare diesel Duratorq TDCi de 1,8 litri ce indeplinesc standardele Euro 4. Aceste propulsoare au puteri cuprinse intre 75 si 90 CP. In plus, in gama va putea fi regasita pentru prima data o varianta de 110 CP. In conformitate cu cererile clientilor, gamele Transit Connect si Tourneo Connect au acum numai motoare diesel. Apreciatul Duratorq de 1,8 litri mai este folosit si la cateva modele din gama de autoturisme Ford. Proiectantii de la Ford nu cred ca un vehicul comercial trebuie sa fie plictisitor, de aceea au decis ca interiorul celor doua game sa fie schimbat semnificativ, bordul si sistemul audio fiind cu totul noi. Mai mult, noul model Tourneo Connect GLX include noi caracteristici de confort, precum un panou de instrumente in doua nuante si un interior in care au fost folosite culori mai vii. GLX este o versiune imbunatatita a variantei cu Tourneo Connect cu cinci locuri si ampatament scurt. De asemenea, nou este si Tourneo Connect LX. Disponibil cu cinci usi, pentru prima data in varianta cu opt locuri, are o grila fata cromata si bare de protectie de culoarea caroseriei.Motorul Duratorq imbunatatitMotorul de 1,8-litri Duratorq TDCi a fost deja folosit cu succes pe gama precedenta de Transit Connect si Tourneo Connect, dar a fost imbunatatit acum semnificativ, oferind performante mai bune si indeplinind standardele de emisii Euro IV. Schimbarile includ un nou sistem de combustie si injectoare noi care ajuta la obtinerea unui raspuns mai bun si la o silentiozitate mai mare. Noua versiune de 110 CP constituie unul dintre cele mai puternice motoare disponibile in acest segment. Cuplul sau maxim de 280 Nm il face ideal pentru clientii care incarca vehiculul la sarcina maxima sau il folosesc pentru transportul a sapte pasageri.Design improspatatToate modelele au o bara de protectie fata noua si o grila formata din doua elemente ce permite accesul usor al unui flux de aer ce permite o racire eficienta a motorului. Sigla cu ovalul Ford a fost mutata de pe capota pe noua grila. Tapiseria de interior este realizata dintr-un nou material denumit “Lozenge”, care pe langa faptul ca se uzeaza mai greu, este si mai modern.Tourneo Connect GLXTourneo Connect GLX este o derivata, care in acelasi timp se constituie intr-o noutate semnificativa a gamei. Cu un look modern si o ambianta apropiata de aceea a unei masini de clasa compacta, acest vehicul este potrivit pentru folosirea ca masina de familie. La grila cromata si cele doua usi culisante se pot adauga optional jenti din aluminiu de 16 inci pentru mai mult stil. Mai multe sisteme audio sunt disponibile pentru gama Transit Connect si Tourneo Connect, incepand de la un radio AM/FM cu RDS si terminand cu un CD changer, cu o capacitate de sase CD-uri. Transit si Tourneo Connect reprezinta o poveste de succes cu peste 100.000 de unitati vandute pe an.Rezistenta si confortDesi a fost construit la fel de dur ca un vehicul comercial, conducerea unei versiuni din aceste game este placuta datorita motorizarilor puternice si manevrabilitatii deosebite. Barele stabilizatoare din fata si spate imbunatatesc stabilitatea vehiculului, indiferent de greutatea incarcaturii, in timp ce servodirectia asistata va face viata mult mai usoara in traficul aglomerat.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.