Coca-Cola lanseaza campania "Fabrica de Fericire", care continua succesul mult-premiatului spot. Campania se va desfasura la tv, cinema, radio, outdoor si print.
In august 2007, "Fabrica de Fericire - Filmul" a avut parte de o lansare internationala spectaculoasa, printr-un eveniment online in lumea virtuala Second Life. 100 de avataruri celebre, printre care si star-ul Avril Lavigne, alaturi de reporteri din peste 16 tari din intreaga lume, au participat la premiera filmului.
"Fabrica de Fericire - Filmul" a fost creat de catre Wieden-Kennedy Amsterdam, la postproductie participand o echipa de peste 50 de animatori 3D si tehnicieni de la agentia PSYOP.
Spotul original "Fabrica de Fericire" din 2006 a primit numeroase recunoasteri din partea industriei de advertising, castigand un "Silver Lion" la Cannes 2007, "Grand Prix Gold Prize" la Epica Awards 2006 si, de curand, o nominalizare la premiile "Emmy".
Continuarea "Fabricii de Fericire" marcheaza o noua etapa din mult-premiata campanie "Sete Coca-Cola de viata". Campania, acum in desfasurare in 150 de tari din intreaga lume, indeamna consumatorii sa fie optimisti, sa vada jumatatea plina a paharului si partea pozitiva a vietii.