Problemele de tot felul se tin scai de Dacia Logan, ultimele fiind legate de coroziune. Constructorul romano-francez de la Mioveni-Arges a anuntat, ieri, ca toate masinile Logan berlina, fabricate pana la finele anului 2006, vor fi supuse, cu ocazia reviziilor planificate, la lucrari de remediere a unor probleme cauzate de „unele puncte de oxidare“, mult prea timpuriu aparute.

„Aceste puncte de oxidare localizate sunt legate de patrunderea apei prin pasajele rotilor spate, ca urmare a unor operatiuni imperfect realizate in cursul procesului de fabricatie (aplicarea de mastic si/sau pozitionarea unui obturator). Actiunile corective au fost deja aplicate in uzina, pentru asigurarea celei mai bune calitati de fabricatie, mai ales in momentul aplicarii de mastic, operatiune care necesita dexteritate“, se arata in comunicatul Automobile Dacia SA. Potrivit informatiilor noastre, problemele legate de coroziune, la masinile Logan, nu se rezuma doar la niste „puncte de oxidare“. Mai multi proprietari de Logan au reclamat, unii la concesionari, altii chiar la oficiile judetene pentru protectia consumatorulu i, faptul ca masinile au fost deja atinse de rugina. Aceasta in ciuda faptului ca producatorul ofera o garantie la coroziune de nu mai putin de sase ani. Tot atat cat se ofera la masini de calitate premium, cum ar fi unele modele de Audi sau Volvo. In plus, a fost inregistrate chiar cateva cazuri in care, dupa o banala spalare, vopseaua masinii s-a cojit pe alocuri.

15 kg de ceara, insuficienta pentru protectia anticoroziva
In ciuda promisiunilor facute de Renault la momentul achizitionarii uzinei Dacia cu privire la productia unei masini de familie complet noua, la un pret de maximum de 5.000 euro, Logan n-a respectat nimic din ce se anuntase. Loganul de 5.