Pe de alta parte, Israelul doreste sa fie un punct de tranzit pentru transportul titeiului din Caucaz spre Extremul Orient, via un oleoduct intre porturile Ashkelon (Marea Mediterana) si Eilat (Marea Rosie), a anuntat, ieri, Eilat-Ashkelon Pipeline Company (EAPC), firma israeliana implicata in acest proiect. Potrivit sursei citate, un memorandum de intelegere urmeaza sa fie semnat in urmatoarele trei luni, cu sprijinul unui consortiu international de societati specializate in energie si transport maritim. Proiectul prevede ca titeiul va fi transportat de tancuri de mare capacitate (250.000 de tone) care efectueaza cursa Jihan si Ashkelon, apoi transportat prin oleoduct pana la alte tancuri cu o capacitate de 280.000- 310.000 tone, in rada portului Eilat care il vor livra in special in India, Japonia, China, precizeaza Rompres. Acest proiect ar putea permite ocolirea Canalului Suez, pe unde pot tranzita numai navele care nu depasesc 130.000 de tone. (I.C.)
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro