Prima pagina a ziarelor si cele mai noi informatii din buletinele de stiri de la posturile de televiziune au fost acaparate in aceasta prima jumatate de luna de evenimentele din Ghencea. Alte cluburi isi prezinta oficial noile achizitii, insa pe sti
Prima pagina a ziarelor si cele mai noi informatii din buletinele de stiri de la posturile de televiziune au fost acaparate in aceasta prima jumatate de luna de evenimentele din Ghencea. Alte cluburi isi prezinta oficial noile achizitii, insa pe sticla e tot rosul si albastrul. Azi se transfera X, maine Y, poimaine Z si tot asa, de parca scopul final nu este decat cresterea pretului anumitor jucatori. De fapt, nu se transfera nimeni, toate nu sunt decat simple scorneli pentru a fi permanent in centrul atentiei. Cand publicul incepe sa observe intoxicarea, dezinformatorii vicecampioanei arunca pe piata subiecte de genul noii mustati a lui Gigi Becali, dupa care o iau de la capat. Manevra e simpla pentru ca se bazeaza pe atasamentul si dragostea unei mari parti a microbistilor fata de echipa cu cele mai mari performante de la noi din tara. Minciunile prind inca la marele public si pentru ca Steaua a fost cea mai vizionata echipa de club din Romania in 2007. Opt din primele zece dintre cele mai urmarite meciuri din Liga I la TV au avut printre combatante formatia ros-albastra.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.