Pretul cerut pentru masina de serviciu a ultimilor directori generali ai uzinei muscelene este de 25.000 de euro. Vehiculul este un hibrid ARO-Toyota si e, fara indoiala, cel mai „pricopsit“ ARO fabricat vreodata la Cåmpulung.

Ultimii ani au dovedit ca, in ciuda optimismului reprezentantilor statului roman (in speta, Ovidiu Musetescu, fostul sef al Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Statului - AVAS), privatizarea uzinei ARO Campulung a fost un mare esec. Dincolo de explicatii si alte asemenea povesti, dovada cea mai buna, in acest sens, o reprezinta lacatul imens de pe poarta uzinei. Firesc, cele mai multe bunuri ale uzinei au fost ulterior vandute la licitatie.

Un interes deosebit a starnit, mai ales la nivelul orasului Campulung Muscel, soarta automobilelor de serviciu ale fostilor directori de la ARO. Aceasta pentru ca, evident, acele masini erau exemplare fabricate cu ceva mai multa grija pentru calitate si intretinute, de asemenea, la cel mai inalt standard. Dupa ce Tribunalul Judetean Timis a instituit procedura falimentului in cazul ARO, si fostele masini de serviciu ale directorilor care s-au succedat la carma uzinei au fost instrainate prin licitatie. Doua astfel de masini (ARO 244, cu motorizare poloneza Andoria turbo diesel) au fost cumparate de musceleni, fosti angajati ai uzinei, care au stiut foarte bine ce cumpara.