Dietele alimentare ale copiilor sunt atat de sarace, incat acestia nu vad produsele de tip fast food ca pe o mancare “de pofta”, ci ca pe una de sine statatoare, arata Fundatia Britanica a Inimii (BHF). 82% dintre tinerii intervie
Dietele alimentare ale copiilor sunt atat de sarace, incat acestia nu vad produsele de tip fast food ca pe o mancare “de pofta”, ci ca pe una de sine statatoare, arata Fundatia Britanica a Inimii (BHF). 82% dintre tinerii intervievati au spus ca pentru ei chipsurile si dulciurile sunt o mancare de sine statatoare, foarte normala.
Medicii care au facut sondajul vor ca arate ca tinerii britanici se hranesc haotic si ca este nevoie de o politica de marketing eficienta care sa duca la o schimbare a situatiei. In Marea Britanie situatia este cu atat mai grava cu cat publicitatea la alimente care contin zahar, grasimi si sare in exces a fost interzisa in timpul programelor tv destinate copiilor sub 16 ani. BHF doreste insa ca reclamele la toate produsele de tip junk-food sa fie interzise inainte de ora 21.00 indiferent de genul emisiunii.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
Suntem cu toții răi în povestea cuiva… și niciodată complet nevinovați!
Sursa: kudika.ro
-
Pîslaru spune că România trebuie să se așeze la masa de decizie a UE: Să...
Sursa: wall-street.ro