Dietele alimentare ale copiilor sunt atat de sarace, incat acestia nu vad produsele de tip fast food ca pe o mancare “de pofta”, ci ca pe una de sine statatoare, arata Fundatia Britanica a Inimii (BHF). 82% dintre tinerii intervie

Dietele alimentare ale copiilor sunt atat de sarace, incat acestia nu vad produsele de tip fast food ca pe o mancare “de pofta”, ci ca pe una de sine statatoare, arata Fundatia Britanica a Inimii (BHF). 82% dintre tinerii intervievati au spus ca pentru ei chipsurile si dulciurile sunt o mancare de sine statatoare, foarte normala.
Medicii care au facut sondajul vor ca arate ca tinerii britanici se hranesc haotic si ca este nevoie de o politica de marketing eficienta care sa duca la o schimbare a situatiei. In Marea Britanie situatia este cu atat mai grava cu cat publicitatea la alimente care contin zahar, grasimi si sare in exces a fost interzisa in timpul programelor tv destinate copiilor sub 16 ani. BHF doreste insa ca reclamele la toate produsele de tip junk-food sa fie interzise inainte de ora 21.00 indiferent de genul emisiunii.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.